Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Moskva: Počela vojna parada, defiluje 10.000 vojnika, 114 jedinica kopnenih snaga i 72 jedinice avijacije

Komentari (75) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 09 maj 2017 09:56
Slavko
Mene ova parada uopste ne impresijonira jer nista nanjoj nema viditi.10.000 vojnika na paradi priznacete nije impresivan broj za Rusiju koja ima 140 milijona ljudi. Pa mi smo u Krajini na paradi u Slunju imali 4.000 vojnika i to regruta koje smo dovukli u Slunj na paradu. Zamislite to mi u RSK koja je imala 300.000 stanovnika na paradu dovucemo 4.000 vojnika a Rusija sa 140 milijona dovuce samo 10.000.Osim toga meni licno vise znaci kad cujem da se na ANZAK u AUSTRALIJI koji se tamo svake godine odrzava U TOJ POVORCI NADJU I NASI CETNICI to mi vise znaci. Jer to govori da nas Srbe Britanija nije odbacila kako se u Srbiji voli govoriti. Dje su Cetnici na ovoj paradi u Moskvi? Dje su nasi Cetnicki barjaci u Moskvi????Nema ih jer ni SSSR a ni sadasnja Rusija NE PRIZNAJU CETNICKI POKRET KI OSLOBODILACKI vec ga smatraju ki djelom Nacisticke koalicije a mi znamo da to nije istina.Zato dok god ne budemo vidili u Moskvi Cetnicke barjake nemojmo se nicem nadati.A do tad zame BRITANIA POSTOJI
Preporuke:
12
171
2 utorak, 09 maj 2017 10:10
Brane
Gledam paradu POBEDE u Moskvi i ... vidim civilizovanu Rusiju...i razmišljam o ''civilizovanom'' Zapadu koji je satanizovao Srbiju krajem 20. veka...?

''Civilizovani'' kauboji...i okupacioni upravnici...?
Preporuke:
93
4
3 utorak, 09 maj 2017 10:19
Bravo RTS!,...
...prekinuli ste prenos bas kad je bilo najzanimljivije!
Jeste li u sadejstvu sa Evrovizijom koja je iskljucila rusku predstavnicu na kitch-Evrosongu?
Preporuke:
85
3
4 utorak, 09 maj 2017 10:21
Niš
Smrt fašizmu sloboda narodu .
Preporuke:
79
6
5 utorak, 09 maj 2017 10:28
sizif
Da, da Rusi su tada bili pobednici, a Srbi poraženi, najveći gubitnici WW2.

Nemačka mapa, Jugoslavija - stanje 1940.
http://bit.ly/1qJhGBm
Preporuke:
30
9
6 utorak, 09 maj 2017 11:00
Slavko
SIZIF@ Tacno tako Rusi su pobjedili u drugom Svjetskom ratu a mi Srbi koji smo bili na toj Ruskoj strani SMO IZGUBILI AKO UPOREDIMO TU LJEMACKU MAPU SA DANASNJIM STANJEM 2017.Sta to govori to govori da Rusi njesu donjeli slobodu Srbima vec su je donjeli prije svega Hrvatima.Hrvati su nakon 1945 profitirali a mi Srbi izgubili zato jer je TITO BIJO RUSKI IGRAC A NE BRITANSKI.Cilj Britanije je bijo preko Srba BLOKIRATI RUSIJU I LJEMACKU NA BALKANU ali to nije bilo moguce jer su Rusi instalirali svog igraca Tita koji je bijo povezan i sa Rusima i Vatikanom.Zato imamo od 1945 konstantno slabljenje Srpskog korpusa unutar SFRJ preko Kominterne koju Rusi drze pa do ustava 1974. Tad su Hrvati dobili fakticki drzavu.1991 Rusi razbijaju SFRJ jer im se SSSR raspada nebi li tako sprjecili 1991 da SRBI PREKO BRITANIJE KONACNO STVORE SVOJU PRIRODNU DRZAVU. Rusi SFRJ razbijaju upravo preko svoji pulena Hrvatske i Slovenije. I dan danas je stanje isto Rusi se ne odricu Hrvatsko Katolickog saveznistva
Preporuke:
13
103
7 utorak, 09 maj 2017 11:06
Istina
Slavko , mrziš Crvenu Armiju , Rusiju i mrziš iz dna duše Ratka Mladića .Pa to dovoljno govori ko si i šta si .Slavko , Ratko Mladić je za mene Srpski heroj .
Preporuke:
106
9
8 utorak, 09 maj 2017 11:15
penzioner Cviko
I ja bi voleo da neko od naših političara u ovakvim ili sličnim prilikama kažu: ""Mir su izvojevali naši očevi, pradedovi i dedovi. Poručujem im da se nikada neće stideti nas...". Na žalost ne govore... Pognuli smo glave, spustili gaće ...
Preporuke:
65
3
9 utorak, 09 maj 2017 11:35
sizif
Da, da, Rusi su tada bili pobednici, a Srbi poraženi, najveći gubitnici WW2.

Nedić je to još 1941. predvideo i život posvetio tome da se ovo drugo izbegne.
"Znate li koliko će rat trajati? Može li srpski narod to da izdrži? Za prvom odmazdom doći će druga, treća, pa redom. Srbalja biće sve manje. I onda, kada bude trebalo da se čuje glas srpskog naroda, onda će on biti nemoćan. Njega će okolni susedi nadjačati, kao što su ga i nadmudrili."
Onim u šumama, M. Nedić, 2.11.1941.
http://bit.ly/2gEubuH

Nažalost bio je usamljen. Jedini srpski političar u 20. veku.
Preporuke:
36
29
10 utorak, 09 maj 2017 11:38
.
Posljednja fotografija, Putin i Medvedev ko Milo Djukanovic i Filip Vujanovic, po rotiranju na funkcijama.
Preporuke:
9
52
11 utorak, 09 maj 2017 11:49
todor
Prelepa tradicija i svetla tačka u svetu koji je ponovo u Hitlerovom dobu,kao i da nije pobeđen.Zato na ove dane pobede poslednjih godina gledam sa gorčinom jer se slavi pobeda,a vampir ustao i hara.
Preporuke:
50
0
12 utorak, 09 maj 2017 11:52
@Slavko
...malo si zastranio, potrebna ti je pomoc lekara, prvenstveno psihijatra!
Preporuke:
70
4
13 utorak, 09 maj 2017 11:53
sizif
@Slavko
Hrvati su nakon 1945 profitirali a mi Srbi izgubili zato jer je TITO BIJO RUSKI IGRAC A NE BRITANSKI.

Pune ti uši budalaštinama Slavko. Tito je bio hrvatski igrač, iza njega je stajala kompletna hrvatska elita i naravno ustaška vlast.

Velike sile kao uostalom i sve nacije imaju naravno svoje interese, ali to ovde nije suština.

Valjda je očigledno da ni Hrvat Maršal Tito, ni onakvi hrvatski partizani, ni monstruozne avnojske granice ne bi bili mogući da su Srbi bili koliko-toliko zrela nacija. Bez obzira na Sovjete i Engleze. Jugoslovenska kulturno-prosvetna elita je bila učinila Srbe potpuno nedoraslim okolnim mnogo zrelijim nacijama.
Preporuke:
63
11
14 utorak, 09 maj 2017 11:55
@penzioner cviko
Kod nas je to malo složenije. Oslobodili su nas Rusi a borili su se četnici (protiv Nemaca i partizana)i partizani (za socijalizam a protiv četnika).
Preporuke:
33
6
15 utorak, 09 maj 2017 12:49
roki
rusi svojataju zasluge SSSR-a
Preporuke:
9
62
16 utorak, 09 maj 2017 12:49
Stanić Milan
Veličanstveno.Primereno njenoj snazi i moći.Kapa dole.
Preporuke:
45
2
17 utorak, 09 maj 2017 13:00
za Mirka junaka
dje ti je bolan Slavko i drug Tita?
Preporuke:
27
3
18 utorak, 09 maj 2017 13:09
punca
Hvala Crvenoj Armiji što je oslobodila sve države Evrope od fašističke Nemačke.Crvena Armija zajedno sa Partizanima je oslobodila Beograd i čitavu Srbiju od Nemaca .
Crvena Armija zajedno sa Partizanima je oslobodila Beograd i čitavu Srbiju od Nemaca.

ŽIVEO PUTIN !
ŽiIVEO DAN POBEDE!
Živela bratska Rusija i Putin.
Živela Rusija! Živela Srbija! Živela Sloboda!
Preporuke:
45
4
19 utorak, 09 maj 2017 13:24
Martina
Prelepo, svaka čast.
Preporuke:
32
1
20 utorak, 09 maj 2017 13:35
penzioner Cviko
"Mir su izvojevali naši očevi, pradedovi i dedovi. Poručujem im da se nikada neće stideti nas.

@Kukavica koja koristi tuđi pseudonim,

Nigde u mom komentaru ne spominjem formacije koje nabrajate a nema ih ni u citiranoj rečenici, koja izdvojena iz konteksta, može da pripada svakom rodoljubu. Držite se teme ma koliko da je složena. Ako ste sposobni, nemam ništa protiv da u celoj priči argumentovano razjasnite ko je ko bio u drugom svetskom ratu odnosno pred kim da podignemo glavu a pred kim da spustimo gaće. Čast iznimkama ali naše generacije u odnosu na pretke, pale su na ispitu...
Preporuke:
28
1
21 utorak, 09 maj 2017 13:41
LEDU GAGA, JER AKO STE HTELI KRAJINU, ŠTO PRODASTE KUĆE, ZEMLjU I GROBLjA RVATIMA?????

Mene ova parada uopste ne impresijonira jer nista nanjoj nema viditi.10.000 vojnika na paradi priznacete nije impresivan broj za Rusiju koja ima 140 milijona ljudi. Pa mi smo u Krajini na paradi u Slunju imali 4.000 vojnika i to regruta koje smo dovukli u Slunj na paradu. Zamislite to mi u RSK koja je imala 300.000 stanovnika na paradu dovucemo 4.000 vojnika a Rusija sa 140 milijona dovuce samo 10.000.Osim toga meni licno vise znaci kad cujem da se na ANZAK u AUSTRALIJI koji se tamo svake godine odrzava U TOJ POVORCI NADJU I NASI CETNICI to mi vise znaci


A JEL TEBE NEKO OBAVESTIO DA SI SE SVIMA POPEO NA VR' GLAVE SVOJOM DOSADNOM PRIČOM O KRAJINI?

ŠTO SE KRAJIŠNICI NISTE BORILI ZA KRAJINU?

KOLIKO JE VAS RANIM JUTROM 4.AVGUSTA UHVATILO MAGLU DA PRVIM PUCNjEM KOJI JE DOŠAO SA USTAŠKE STRANE?

JES TI TO OČEKIVAO DA TI NEKO IZ SRBIJE, U I O KOJOJ TRENUTNO BLjUJEŠ SVOJU MRŽNjU,BRANI TE VRLETI?

Priča o RSK je gotova.
Jer ste imanja prodali Rvatima.
Preporuke:
30
25
22 utorak, 09 maj 2017 14:37
Patriota iz Toplice
Teško je nešto objektivno reći ne samo o današnjoj paradi u Moskvi, već uopšte o Danu Pobede u Rusiji, a ne izraziti duboko poštovanje prema žrtvi, herojizmu i dostojanstvu ruskog naroda! Ko je danas gledao Pervый kanal ruske televizije mogao je da shvati da tu nema nikakve montaže i "agitpropa"- prosto, dok su slike vojnih parada, počasti i povorki Besmrtnog puka pristizale sa raznih strana ogromne zemlje, mogao se lako prepoznati patriotizam naroda i ponos herojskim delom predaka. I dok publika u kremaljskom dvorcu ustaje da sa suzama u očima pozdravi pesme iz kultnog filma "Oficiri", oseti se na kakav stameni zid će naići oni koji bi opet da ratuju sa Rusijom. Ne razumem nakaznu potrebu naših izroda da to ne vide i ne uvažavaju! Dok srpski izdajnici otkrivaju spomenike neprijateljima i govore da bi nas bilo tri puta više da nismo ratovali 1912-1941, predsednik Rusije kliče narodu pobedniku i poziva na večno pamćenje podviga! Šta je bliže našem srcu, braćo Srbi?
Preporuke:
39
4
23 utorak, 09 maj 2017 15:24
Ne klepeći nanulama
SLAVKO -ŠEFKO
--------------
Ko je si ti podlo , pokvareno stvorenje, imputiraš srpskom narodu četništvo iako svi dostupni istorijski arhivi pokazuju i dokazuju, NOP u bivšoj Jugoslaviji , nastao je , održao se i pobedio zahvaljujući srpskom narodu, pitaš se gde su četnici na Crvenom trgu, zašto se ne pitaš gde su tvoji handžaristi, šta su radili od 1941-1945. g., to je takođe poznato.Prodaji svojom " maštovitom" pričom i nikom , taj svoj " biftek" znaš gde...
Preporuke:
24
10
24 utorak, 09 maj 2017 15:35
...
"Mir su izvojevali naši očevi, pradedovi i dedovi. Poručujem im da se nikada neće stideti nas

Izjava s pokrićem! A sad zamislite da Vučić ili Nikolić izjave nešto slično... Svi prisutni bi popadali od smeha, parada smeha.
Preporuke:
27
0
25 utorak, 09 maj 2017 16:10
penzioner Cviko
@ LEDU GAGA, ... ,
Nemojte tako o propasti Republike Srpske Krajine. Postoje podaci koji kazuju da je "Beograd" "prodao" RSK. Kako objasniti činjenicu da su artiljerijske jedinice municiju prebacile tri dana pre "Oluje" na druge položaje? Imali su oruđa a bez municije. To je bilo vreme "zlogukog trgovanja" pa ko koga zezne da ne kažem za.... . Za oslobođenje Knina, krajem drugog svetskog rata, trebalo mnogo jedinica i nekoliko dana borbi, mnogo ispucane municije raznih kalibara a ustaše su prosto "ušetale" u Knin. To nisu čista posla. A što se tiče Slavka, pustite ga. Izgleda mi da kad nema posla umesto po limu kuca po tastaturi. Na sajtu "poreklo.rs" našao sam rečnik Srba iz severne Dalmacije. Ovaj rečnik i njegov rečnik su dva sveta koliko sam mogao na brzinu da ocenim. Iz Istorije znam da je to bila tromeđa na kojoj se stalno ratovalo (Austrougari-Turci,Mlečani) tako da za kulturu jezika nije bilo mogućnosti odnosno jezik je postao arhaičan za današnje pojmove. I meni smeta iako sam tole
Preporuke:
20
5
26 utorak, 09 maj 2017 16:13
Ali ipak :)))
Bez obzira dali je Slavko o svemu u pravu, postavlja pitanja koja postavljaju masa ,,obicnih,, Srba.... kad se smire, srede, ne zderu i ne piju... Nazalost.

Trebate biti prvo ili izuzetno posveceni civil-vojni istoricar ili iskljucivo vojni profesionalac-istrazivac da bi pricali o ovim ili onim ,,formacijama,,. Lepo je sto ti je deda i tata ostavio stan u Bg pa branis neciju ,,borbu,,... ali to ne menja zapise Tolbuhina i sovjetskih NKVD o samaranju nekih ,,generala,,tzv. NOVJ i njihovu ,,istinsku,, borbenu vrednost. Da, razume se, i Cetnici i Kralj bi ,,dali,, Skoplje, Cetinje, Dubrovnik drugim ,,narodima,, koje je BROZ izmislio :))) Na vasu zalost, sa ORUZJEM bez ruskih i Nato tenkova ste NULA obicna ,,drugovi,, :))) Bili i ostali. A vasu ,,istinu,, i pored svih resursa koje imate NIKO VISE NE SLUSA :))) Pricajte i dalje o ,,Oslobodjenom,, Valjevu, Krupnju, Loznici .... u kojima su NEMCI BILI I MESEC I PO POSLE VASEG ,,Oslobodjenja,, LAZLJIVA B.... !
Preporuke:
10
15
27 utorak, 09 maj 2017 16:16
sizif
@Ne klepeći nanulama
svi dostupni istorijski arhivi pokazuju i dokazuju, NOP u bivšoj Jugoslaviji , nastao je , održao se i pobedio zahvaljujući srpskom narodu

Evo šta su okupatori tada govorili:
“Reakcionarne vođe i vođice raznih partija, koji su u polutmini... šurovali s Nemcima i otvorenim fašistima kao Nedić i Pavelić... te mračne i podle kreature se pomaljaju na svetlo dana... To se najjasnije ispoljava u Srbiji. I to zbog toga što je, usled slabog razvitka ustanka u Srbiji u toku 1942 i 1943 g. narodnim masama stvarna uloga tih mračnjaka još nedovoljno vidljiva.” Kao glavni dug srpskog naroda prema ostalim narodima Jugoslavije Đilas je naveo da srpski narod treba da “nemilosrdnom borbom protiv spoljnog neprijatelja i njegovih domaćih slugu vrati tim narodima onaj dug, koji su oni u toku tri i po godine krvavog rata dali i za oslobođenje srpskog naroda.”
Politika, 8. novembar 1944.
http://bit.ly/1nLPH2c
Preporuke:
7
3
28 utorak, 09 maj 2017 16:35
Ne klepeći nanulama
Neki pokušavaju sa svojim nekakvim " zakukuljenim" pisanijem da ospore antifašistički karakter srpskog naroda i veličanstvenu pobedu protiv fašizma, materijalni dokazi , spomenici srpskih žrtava su neoborivi dokazi, nikada nećete izbrisati Jasenovac i ostala stratišta srpskog naroda kao i ustanak protiv, ustaša , handžarista i fašističke Nemačke.To što je Đilas i ljudi a la Đilas zloupotrebio srpske žrtve, ne menja istoriju.Ali ipak... ti predlažeš , " nova istraživanja" , predlažem ti literaturu od dr Njofre , to je za tebe najrelevantnija literatura... hladne glave...
Preporuke:
15
3
29 utorak, 09 maj 2017 16:38
SLOVENIJA - Bivši predsednik Slovenije Milan Kučan, koji je doputovao na čelu delegacije i pripretio da je za slovenske veterane velika čast da od ruskog lidera dobije poziv "na ovaj veliki praznik“.
Putin: Da nismo pobedili, bili bismo istrebljenii pozvao je DA NIKAD NE ZABORAVIMO , da bi posledice poraza u Drugom svetskom ratu bile za Rusiju mnogo teže od onih za evropske države - došlo bi do istrebljenja ruske nacije .
U SLOVENIJI , partizani mi slovenci "spoštujemo i nastaviće da spoštujemo sećanje na sovjetske vojnike koji su poginuli u borbi protiv fašizma“.

Šef ruske države je čestitao učesnicima rata "zajednički praznik Pobede".
On je izrazio zahvalnost "za to što ste radili kod sebe, u svojoj zemlji po pitanju brige o spomenicima naših vojnika koji su poginuli u Drugom svetskom ratu“, naglasivši da u Sloveniji čuvaju sećanje na sovjetske vojnike.

ŽIVEO PUTIN !
ŽIVEO DAN POBEDE!
Živela bratska Rusija i Putin.
Živela Rusija! Živela Slovenija! Živela Srbija! Živela Sloboda!
Preporuke:
13
4
30 utorak, 09 maj 2017 16:41
sizif
@Ne klepeći nanulama
zašto se ne pitaš gde su tvoji handžaristi, šta su radili od 1941-1945. g., to je takođe poznato.

Evo kako su Hrvati pripremali krvavi pir:
"Ova vajna marionetska vlada na čelu sa još vajnijim generalom Nedićem, prijeti pokoljem. To isto je radio i njihov izdajnički partner Pavelić, ali je postigao suprotno - narod se u masama počeo dizati protiv ovog izdajice. Narod nije nikada podupirao svoje izrode i izdajice i neće ih ni sada poduprijeti. Nedić prijeti pokoljem, a mi mu odgovaramo da će partizani, zajedno sa narodom, nemilosrdno istrebljivati njegovu bandu... Krv za krv, smrt za smrt!"
Četvrti broj Biltena Glavnog štaba, Beograd, 4.9.1941.
(Josip Broz Tito, Članci i govori iz NOB-a, Beograd 1945)

Kako i kome je to Nedić pretio pokoljem? Kako je "to isto radio i njihov izdajnički partner Pavelić"? Koliko Srba je do tada tamo već bilo poklano?
"Krv za krv", čiju za čiju?
Preporuke:
12
4
31 utorak, 09 maj 2017 16:43
Ali ipak :)))
Istina polako ali sigurno izbija ali ce najteze da se probije do naroda u Srbiji. Razumljivo. Ko vlada Srbijom, vlada Jugoistokom evrope. Komunističke izdajice srbskog naroda su sada nasle NOVE GAZDE. Ustvari nasli su ih jos 1948 i 1954 kada su SUSTINSKI I FORMALNO (U NEKOJ FORMI) USLI U NATO Pakt

Otkrivanje istine pre svega o njihovoj laznoj borbi, a tek onda o DIREKTNOJ KOORDINACIJI SA USTASAMA, MASOVNIM LECENJEM U BOLNICAMA NDH I DIREKTNIM SNABDEVANJEM IZ USTASKIH MAGACINA, dotuci ce Globalisticku (tada zvana ,,komunisti,,) Bagru. Medjutim dug je put do toga. ,,Sitnice,, koje znaju citavi krajevi po Srbiji i BiH, hiljade svedoka, arheoloskih dokaza (IZMISLJOTINE O ,,MNOGIM POBIJENIM NEMCIMA,,) i jos masa toga, kada bi se faktografski i analiticki iznosila u javnost, provela istrazivanja i sl. znacila bi METAK za svakog ,,Javnog istoricara,,. Kao pripadnik nekih ,,organa,, JNA jos onda smo velikim delom terenskim radom saznali mnoge Lazi Brozovaca. Nije se moglo sakriti
Preporuke:
18
7
32 utorak, 09 maj 2017 17:12
Stojan
Na paradi u Beogradu pre dve godine bilo je pasje vreme. I Striži su leteli bez ikakvih problema. Nisu im smetali ni GNSS ometači (zbog kojih su negodovale pudlice i manekeni sa Surčina). Sada odjednom avijacija ne može da leti zbog lošeg vremena. To nešto mnogo smrdi. Ili su dobili najavu da su "neki teroristi" spremili rakete sa ramena ili je to posledica nekog raskola u vojsci. Videćemo šta ce dalje biti. Iskren da budem ne bih ni ja leteo na vojnoj paradi na kojoj su glavne zvezde lepotice sa minićima ispred Sberbanke. Na kraju će Putinu doći glave ti Mileri, Šileri, Ergeri i Bergeri. Kao i Slobi. Umesto da proglase ratno stanje i mobilizaciju (kako obićnih radnika tako i naučnih i razvojnih centara)oni se igraju manipulantskih genija. Medvedev tvrdi da sve više dece želi u lekare a ne više u ekonomiste. Pa jel svestan da je to zbog korupcije a ne zato što je situacija bolja. Kad budu želeli da budu hemičari, fizičari, genetičari to će biti znak da je situacija dobra.
Preporuke:
10
4
33 utorak, 09 maj 2017 17:26
Ali ipak :))) za Klepetalo za stanom od Broza
Ja sam uvek hladan, jer sam Pravoslavni vernik koji se bar pokusava podvizati, znaci ne pijem, ne zderem, ne pijem kafu i ne pusim, a POSTO NISAM KUKAVICA KAO KOMUNISTE, zna se da sam Mornaricki oficir (blize inzenjeru) a Vojska mi je ime, prezime i ocevo ime! Mnoooogo sam ja smiren i pre hladan ! Pitaj bracu ti USTASKU sa kojima ste na istom poslu od pre prvog svetskog rata :)))) Znaju, a ako se ne sete potseticu ih, i na Baniju, i na Slavonske planine i na Kosmet od 98-99 do dana danasnjeg!

Ali svaka sila za vremena. Kad ti budu dosle druge UNIFORME na vrata nemoj da se pozivas-te na ,,ljudska prava,,! I nemoj da te cudi ako te Uniforme budu ruske, ali ne Komunjarske nego od ONOG koji ce doci!

Za svo stradanje i nestanak Ruskog i Srbskog naroda jesu krivi ne njihovi neprijatelji iz Cita dell Roma ili Londona, nego BAGRA DOMACA, koja je za sada projavljena u formi tzv. Komunizma.

Nemoj da se iznenadis da oko 2025 neka druga ruska vojska marsira Crvenim Trgom :)))
Preporuke:
14
6
34 utorak, 09 maj 2017 17:32
@penzioner Cviko
Niste ni prvi ni poslednji kome ista osoba posuđuje nik, ne mojte se jediti ima verujte i gorih stvari na šta je spremna.
Preporuke:
3
2
35 utorak, 09 maj 2017 17:35
Ali ipak :)))
,,Mudrim,, vodstvom kako u Rusiji nazivaju ,,kolektivnog Staljina,, vrlo jaka Crvena Armija je porazena za 4 nedelje a skoro unistena za 3 i po meseca 1941!

Posle? A posle? Pobedilo SMO tako sto smo (su): UTOPILI NEPRIJATELJA SA ZAPADA U MORU RUSKE KRVI !

Nazalost, to je Istina. Strasna!

Kao odlicnom vojnom istoricaru ne bih vam savetovao raspravu jer sam i na ,,licu mesta,, i celog veka se upravo rusko(sovjetsko)-nemackim ratom bavim :)))

O ostalim uzasima ne bi, u kojima je satrt narod koji je do 1919 PIO NAJMANJE U EVROPI, CIJE SU ZENE U PROSEKU (A ZA RAZLIKU OD ZAPADA I TADA!) BILE N.... DO 20 GODINE O CEMU SVEDOCE NEMACKI VOJNI DOKTORI I MNOGO NEPOZNATIH ,,SITNICA,, O VELIKOM RUSKOM NARODU, a za koja je ISKLJUCIVO KRIV KOMUNIZAM I SVAKA IDEJA DA SE NESPOSOBAN PROGLASI ZA SPOSOBNOG, GLUP ZA PAMETNOG, ZENA ZA MUSKARCA!

Ali i u Rusiji se stanje menja, neka vas ne zavarava Sovjetska simbolika, na nju se ne gleda kao na komunisticku, nego kao na Imperijalnu!
Preporuke:
15
8
36 utorak, 09 maj 2017 17:44
Ali ipak :)))
Rat, veliki Otachestveni je odneo skoro sve dobro koje je prezivelo Uzase kolektivizacije, klanja i ubijanja od 1914, preko Revolucije i cistki ,,velikog Ludaka,, (pijandure i nemoralnog RAS-POPA). Od njega su bili gori samo oni iz njegovog okruzenja i ,,ocevu crvenog Oktobra,,

Pokusavamo da se lazemo (i ja sebe) da ipak.. ipak ih nije vise od 30 Miliona. Iako jasna saznanja postoje i za citavih 40 miliona, ne demofrafskog ,,gubitka,, nego DIREKTNIH ZRTAVA! Uzas, nakazanie i iskusenie za Ruski narod.
Oko 15-18 vojnika (boraca) najvecim delom stradali zbog NEKOMPETENTNIH, I KUKAVNIH OFICIRA I GENERALA BEZ TRADICIJE, DUHA I OBRAZOVANJA. Ruske jedinice nisu porazavane u Boju, nego najcesce zbog Haosa, loseg vodjenja, i BEZANJA komandnog sastava iz jedinica. Niski poklon onima koji su ostali i umrli ili spasili svoje vojnike!

A posle... to More krvi.

Ove podatke je u Dumi objavio Komitet Besmertni Polk.
Preporuke:
11
11
37 utorak, 09 maj 2017 17:52
Ne klepeći nanulama
ALI IPAK))) evo ga Slavko-Šefko se transformisao u drugi nik, nemoj nas molim te učiti o našoj istoriji, nisam ti ja kriv što ste vi iz Jabuke bili zeleni kadar i ustaše , posle su vas četnici poklali, ostaci su isporučeni kao muhadžeri u " toplije krajeve".Tvoj miks istina , poluistia i najviše laži o srpskom NOP, ostavi Alijinom sinu.Nemojte ga dirati... , siroti partizani šamarani od maršala Tolbuhina, hhhe, bezobraznik..... Tolbuhin ,hehe , ti bi tebao pisati za " Male novine", vređaš prosečnu inteligenciju, znaš sam koji si konvertit.P.S. Imamo istraživača ... partizani dobijali pomoć od ustaše Pavelića, znači Pavelić je ipak spašavao Srbe, to je tvoja istina, mržnja menja um...
Preporuke:
9
3
38 utorak, 09 maj 2017 17:54
Ali ipak :)))
Srecom, Bog je pogledao Ruse i okolnosti su krenule ka Pobedi.
Posle Rata su izvucene pouke i iako spoljnje ,,slicno,, promenjeno je mnogo toga. U Armiji najvise. I Sovjetska Rusija je postala Svetska Sila oslonjena na sebe.
Desile su se lose 90-te. Srecom ne sa razornim efektom kao ono 1917, i nekako se prezivelo. Sada se sporo i tesko, ali Rusija podize. I bice mnogo iskusenja, pre-mnogo.
A sada se radi na tome da se ne ponove greske proslosti i Armija koju vidimo nije stvarana da strada nego Pobedjuje. Zato neka vas ne cudi ,,popustanje,, nekada i slicne slabosti. Nije vreme! I to su odlicno znali i Ruske Vojskovodje i sve ostale vojskovodje na svetu. A posto vreme bira tebe a ne ti njega, mehanizam kao vojska se nikada ne rastura, ne menja kardinalno i ne gradi i popunjava po zeljama i ,,ideologijama,, nego prema potrebama u svakom smislu.
Preporuke:
11
5
39 utorak, 09 maj 2017 18:09
@ Ali ipak...
Nekada se sa vašim stavovima slažem, nekada ne, ali vi meni pre delujete kao "krtica", nego kao mornarički oficir. Začuđujuće je da baratate podacima o pojedinim komentatorima koje lično ne poznajete?!
Preporuke:
8
2
40 utorak, 09 maj 2017 18:14
Trebalo bi u Srbiji mnogi da se stide sami sebe
Kad Vučičevi navijači, takozvane delije (delija - turski konjanik), žele da uvrede navijače Partizana, nazovu ih partizanima. U Hrvatskoj i Srbiji o partizanima se misli sve najgore, do ovog besmisla doveli smo našu decu. Sramota je to, i zbog naših partizana i zbog sovjetskih crvenoarmejaca, na hiljade je njih palo u borbi protiv fašista.
Preporuke:
11
3
41 utorak, 09 maj 2017 18:19
Ali ipak :))) Klepetaru -Klovne :))
Produzi da nas zasmejavas ali MINUSI I PLUSEVI GOVORE STA NAROD POCINJE DA SHVATA !

Se...., mnogo sta o VAMA govore sovjetski Arhivi i zapisi ucesnika. Ne da su tvog Konja Peku Dapcevica samo isamarali Tolbuhin i jos jedan Pukovnik, nego su ga dvojica oficira htela zatvoriti u podrum, a vojska je sklonjena sa tri pravca (manja takticka) na prilzazu Avali a u njihove stabove poslati sovjetski oficiri i vezisti da im prate pokrete i ne smetaju. Ovo je cak vise puta JAVNO objavljeno u Memoarima Tolbuhina a tek u zapisima Chekisa iz NKVD, to sto pise je SRAMOTA :)))

Inace konjina je hteo da se dere na Tolbuhina i poceo da lupeta ,,vojnicke,, stvari OZBILJNE zbog kojih su poceli da se smeju Sovjeti, i kad se ovaj osilio (mozda i pripit bio) razlupali su ga ova dvojica jer su videli da se radi o teskom Kretenu.

Posle (16 okt.) je bio ZAHTEV Tolbuhina za POTPUNO SKLANJANJE partizanskih jedinica iz rejona b/d. sto je delimicno i sprovedeno.

Dalje
Preporuke:
9
7
42 utorak, 09 maj 2017 18:28
Ali ipak :)))
Juris preko mosta je za razliku od izmisljene istorije izveden ISKLJUCIVO sovjetskim trupama, a vec pre toga su ,,partizani,, oterani jos dok se islo prema Terazijama (najvecim delom) a skroz iz Zharkova. Oko Kalemegdana nisu ni prisli, a sto se tice likvidacije opkoljene nemacke grupacije Generala Stetnera ih tek malo bilo. Par bataljona i to neposredno do ruskih Pukova.

I tu su Komunisti ZABRLJALE skroz i na dve sektora koja su drzao bataljoni 21. div. NOV i delovi jos jedne diviz. tzv, jake mi ,,divizije,, su se Nemci PROBILI, i izvukli vise od trecine opkoljenih snaga. Stetner je poginuo ali se mnogo vojske i svi ostali komandanti uspesno IZVUKLI za Sabac, iako je teren trebao biti ,,Pokriven,, komunistima koje su maltene nestale pa se BEZ IJEDNOG RANJENIKA NEMCI IZVLACE U SABAC, za sta mnogi bivaju nagradjeni ordenima!

O ovome posebno postoje TRI izvestaja do Staba Fronta (3. ukrainski) u Krajovi.
Preporuke:
10
6
43 utorak, 09 maj 2017 18:32
majstoriiiiii
Ali ipak 3 u 1.
Kakva lucidnost.
Preporuke:
2
1
44 utorak, 09 maj 2017 18:38
Nedim Sarajevo
MRAČNE TAJNE BROZOVOG ŽIVOTA: Tetka Mire Marković bila Titova švalerka!
Ajde bre, Mira je mrzila partizane u zimi 86 u Sarajevu je otrovala slovensko studentkinjo!
Preporuke:
5
5
45 utorak, 09 maj 2017 18:39
mislite o tome
Posle ovih klepetala i oficira udbe ni bog sveti nas kao narod ne može sastaviti, urazumiti i kao ljude i hrišćane izmiriti. A to nije ni cilj našoj pokvarenoj udbaškoj eliti.
Svake godine 30.000 ljudi napusti ovu državu, nažalost.
Preporuke:
6
2
46 utorak, 09 maj 2017 18:39
Ali ipak :))) za onog sto pita.
Ne postaje se ,,krtica,, to jest staresina u organima Bezbednosti bez prethodne vojne prakse i skole. Svi imaju prethodno standardne vojne specijalnosti. Neko kopnena vojska, nego Mornarica, neko Avijacija itd itb.

Naravno da znam podatke o nekima (ne sto sam mnogo ,,pametan,,) nego sto nisam ,,obican,, citalac BEZ ,,TEHNIKE,, :)))
A o nekima je lako napraviti psiholoso-moralni time i bezbednosni profil.

I ne treba da se u svemu slazemo. Taman posla. U konacnici bitno je cija ce istina i Pobeda biti. Vecina nece nikada biti za ovo ili ono, nego ce ili preumiti ili cutati. Bitno je imati ,,mehanizme vladanja,, i onih 20-25 % stanovnistva koji su spremni da zalegnu za Cilj. Taj procenat ti treba i za kasnije vladanje i kontrolu. Tako jeste bilo, tako je i tako ce biti. Problem je imati ,,mehanizme,, a njih dobijas silom, a posle se i do onih 25% stize :)))
U slucaju malih naroda neko treba da ti DA te mehanizme, i za to da se ne lazemo.

Pozzzz i sve najbolje nepotpisani
Preporuke:
10
6
47 utorak, 09 maj 2017 18:40
sizif
@Ne klepeći nanulama

Evo kako su Hrvati dresirali i koristili srpsku decu:
"Sa ponosom možemo konstatovati da u našoj Narodno-oslobodilačkoj vojsci i partizanskim odredima ima 70-75 procenata boraca iz mlade generacije naših naroda."
"Iz naših 16-godišnjih omladinaca, 19-godišnjih mladića, izrasli su heroji kakvih je rijetko bilo u historiji naših naroda."
"Ja sam uvjeren da vaša ruka neće zadrhtati, kada vaša puška treba da pogodi makar i najbližeg vašeg rođaka koji je prešao u izdajničke redove."
Govor na Prvom kongresu omladine Jugoslavije, Bihać 1942.
(Josip Broz Tito, Članci i govori iz NOB-a, Beograd 1945)
Preporuke:
6
3
48 utorak, 09 maj 2017 19:21
Ali ipak :))) za Sizifa
Cak i u zvanicnoj istoriji koju smo ucili se mnogo ,,praznina,, i Lazi brozovih zlikovaca mogu razabrati. Treba nesto vise komandno-stabnog iskustva i ratne prakse da se vidi SPIN i Montaza.

Vi pominjete drilovanje dece i omladine za ubijanje. Uopste uzev to je manir svih takvih pokreta. Imali su mnogo metoda vrbovanja ,,dece,, i ostalih podloznih kategorija (kriminalaca, zena i sl.). Ko bi inace normalan i vredan covek (seljak pogotovo) pristupio njima? I naravno koristili su Srbe izbegle ispod ustaskog noza. Primera kako su navlacili Ustase da udaraju na srpska sela PUNA je Krajina i Bosna.

Tek ce se otkrivati njihova ,,borba,, kazem vam. Satrece ih otvaranje Ruskih i (kad osete potrebu) Londonskih Arhiva. Uzmi u obzir da uopste nije ni pocet ozbiljan Krim-tehnicki i operativni rad na istrazivanju njihovih zlocina. Uz to i nova SREDSTVA TEHNIKE, razotkrice se uz put i ,,ubijeni nemacki vojnici,, (10-15 puta manje nego sto su lagali hah).

Be brige, Bog je u Istini!
Preporuke:
8
9
49 utorak, 09 maj 2017 19:30
Ali ipak :)))
I jos nesto, svima koji se ,,nesveste,, na Paradu Slavne i Pobednicke Ruske Armije, trebate znati da su Broz i njegova zlikvacka ,,JNA,, bili ZVANICNI NEPRIJATELJI Sovjetske Armije i Varsavkog Ugovora do 1991 !

Svi sovjetski ratni planovi racunaju na Beograd i Jugoslaviju kao na ,,opasnog i dobro naoruzanog protivnika,, i predvidjaju ozbiljne snage za njegovo slamanje. U tim Planovima i propratnim dokumentima se JNA i Brozovstina do 1991 tretiraju ISKLJUCIVO kao NATO saveznicke Snage! Iskljucivo!

O nepoverenju i obimnom obavestajnom radu u vezi ,,Saveznickih,, jugoslovenkih kom-partijaca i njihove ,,Vojske,, vec postoje TONE I TONE materijala u arhivima jos u godinama pre 1948! Rec jedinu nisu verovali onom Gmazu sa falc biografijom. Dogadjaji posle i ,,bogat zivot,, u SFRJ kasnije potvrdili su sve sumnje Rusa.

I ovima sada u ulozi JNA ni rec ne veruju, mislim na tzv. ,,vojsku srPije,,. I verovatno nema nista ni od onih Propagandnih Krsheva (MiG-ova i tenkova)
Preporuke:
8
8
50 utorak, 09 maj 2017 19:43
Ali ipak :))) za Slavka i SRBSKU VOJSKU KRAJINE!
Bez brige, ima Tvojih ,,Shejtana jos zivih,, :)))

I Barjak Dinarske Divizije, bar za njega znam. U Novorusiji ti je medju Srbima bar polovina Krajisnika. Zar si sumnjao? :))) Neki su i ,,javni,,. Vidi im Prezimena.

Ostalo Sumadinci i Sremci uglavnom. Zna se odakle su Pravi Srbi i gde zive najveci ,,ludaci,, haha

Nece u Rusiji jos dugo ovo ,,dvovlasce,,. Idu teska vremena, a Barjaci ruske Armije, vidi ih, Sve CARSKI! A kape i uniforme opaaaa, vidi na Paradi, kao u Junkera. Polako, menja se sve. Ne moze odmah.

A bice i Cetnicki barjak u Moskvi, nece mnogo proci. Za sada se vije u Novorusiji:)

Ja za pravo nisam ni ,,omladinac,, ni ,,fejsbukzija,, nego Regularac. Jes nosim petokraku zvanicno, ali mi je Krst, Psaltir i BELI ORAO u dzepu!
Za pravo i na rukavu oznaka sa Lobanjom i dve kosti, ali to je ,,sluzbeno,,:) Em sluzbeno, em moje, em rusko, em srbsko !
Preporuke:
11
9
51 utorak, 09 maj 2017 19:47
sizif
@Ali ipak :)))
Tek ce se otkrivati njihova ,,borba,, kazem vam.

Možda detalji. Suština je bila jasna još u Nedićevoj Srbiji, ali su je Jugosloveni kasnije zabašurili svojom komunističko-antikomunističkom pričom.
Preporuke:
6
2
52 utorak, 09 maj 2017 19:50
sizif
2.

Ovo je napisano posle Avnoja.
"Ovo nekoliko Hrvata, članova Titove vlade, dopušta verovanje da se šareno hrvatsko društvo okupilo „u vladi oslobođene teritorije” sa posebnim političkim ciljevima, iza kojih stoji i poglavnik i cela Hrvatska zajedno sa dr Vlatkom Mačekom."
"Iz oblika dosadašnjih partijskih akcija na teritoriji hrvatske države, vidi se da mahom stradavaju srpska naselja i da se uništava srpski živalj... I u samim partizansko-komunističkim redovima ubijaju se i uništavaju Srbi, a vodeća mesta poverena su Hrvatima. I ove činjenice ukazuju na ustaški duh u ovim redovima i ostvarivanje ustaškog programa preko Titovih bandi."
"Ovo raskrinkati, ili bar ukazati na ove perfidne mehanizme ustaškog režima, hrvatskih političara i katoličke crkve naša je dužnost."
Referat M. Banića, Beograd, 17.12.1943.
http://bit.ly/1rtytcJ

Komunisti se u zaključku čak i ne pominju, jasno je da su partizani pod punom kontrolom Hrvata.
Preporuke:
4
5
53 utorak, 09 maj 2017 19:52
Ne klepeći nanulama
"Ali ipak" i u Rusiji se stanje menja, neka vas ne zavarava Sovjetska simbolika, na nju se ne gleda kao na komunisticku, nego kao na Imperijalnu!
----------------------------------------------
Hvala ti na analitici...i opet se služiš podmetačinama,ne gledaju Rusi sebe kao imperiju , niti otadžbinski rat posmatraju kroz komunističku prizmu, nego kao borbu za opstanak nacije, to je i zadnjem diletantu jasno.Naravno cilj tvog podmuklog pisanija, je u stilu " majku kara kćerki prigovara",želiš oprati ustaško-džihadističku bandu omalovažavanjem srpskih i ruskih žrtava, primarno podmečeš Ruse da bi posipao smeće po našoj antifašističkoj borbi.Vi koji ste kao narodi " prefarbani" antifašisti , napadate fol Broza, cilj je više nego jasan, da se Srbi upecaju na tu mimikriju, pozdravljam te sa narodnom " mirno spavaj nano"...P.S. Rekao si da ne piješ , ne pušiš , ne prežderavaš se itd. ti si MONAH DB...gutaš li uranijum----
Preporuke:
5
4
54 utorak, 09 maj 2017 21:09
penzioner Cviko
@Ali ipak :))),
Možda se varam ali Vaš realnost je puna rusofilstva. Nemam ništa protiv ako Vam je tako lakše. U redu. No nije tako. Jedna mi stvar nije jasna. Kako to da ruska "Crvena armija" nije "svratila" u Jasenovac? Ne mogu da pronađem razloge a možda se ni ne trudim dovoljno.
Preporuke:
4
5
55 utorak, 09 maj 2017 23:29
Crven fesić @Aii ipak::)))))))))))))))))))
Molio bih te zbog auditorijuma, da budeš iskren, koga više obožavaš Redžu ili Bakira)))))))))), nemoj prosipati demagogiju, kosovska poternica za tobom je aktuelna, zbog tvog sadističkog prebijanja kosovskih Albanaca, oni imaju sve tvoje generalije, još nam kaži zašto nema " besmrtnog puka" kod tvog Bakira, nije valjda da ste svi bili " zeleni kadar")))))))))))
Preporuke:
5
2
56 utorak, 09 maj 2017 23:42
Dino Zoranić
Spas Srbije je na Istoku!
Preporuke:
7
3
57 utorak, 09 maj 2017 23:45
Putin..ura!...ura!...ura!
Putin...ura!...ura!...ura!
Preporuke:
8
4
58 utorak, 09 maj 2017 23:55
zarobljena princezai
Kao majka sina jedinca,odsluzio vojnu obavezu.Znam da je Rusija jedina Imperija.Licno,odrasla sam na Zapadnoj civilizaciji,smatram da ja Srbija van ovo zemaljskih merila,ali u duhovnoj vertikali sa Zemaljskom borizontalom Rusija je Imperija,s Bozijom promilju.Kosovo je bilo,jeste i bice srpsko.Zivela nam nasa deca,i za pod sljivu,pravoslaci,Hriscani,Srbi.Naj aznije je da sam Hriscanka,srpkinja.Mnogo lepo,nema filma,istorije.Samo cinjenice.
Preporuke:
5
6
59 sreda, 10 maj 2017 01:45
Ali ipak :))) Klepetaru -Klovne :))
Svime sto si napisao, NEVEZANO, SMOTANO, NE ZNAS NI STA DA KAZES JER SAM TEBE I TEBI SLICNE RAZMAZAO OVDE :)))) Potvrdjujes sto sam rekao.

Kao i sto sam rekao, pojma nemas i sam zasto si obozavaoc lika i dela onih koji su SRBE PODELILI U 5 DRZAVA I DALI KiM SIPTARIMA !

Izmedju ostalog sam i ,,Monah,, kao PERESVET! Procitaj ko je:)

I ne sekiraj se za mene, nekim ,,Monasima,, je dozvoljeno da ubijaju i imaju seks. Ako nisi cuo za Razresenja. Lagao vas je i Tito i NATO, PRAVOSLAVNI CE VAM DOCI GLAVE :)

Za ubijanje i zivljenje (povremeno nazalost) sa zenom i decom NE TREBA MI ALKOHOL, KAFA, ZDRANJE I DUVAN :)

Odlicno pitanje CVIKO, zasto Rusi nisu produzili dalje. I sa aspekta KO JE BIO TVOJ IDOL-BROZ-injo, i sa aspekta zasto je izginulo preko 26.000 a ne samo 12.000 Srbijanske dece BACENO NA SREMSKU KLANICU-SREMSKI FRONT.
Za Jasenovac kao uslovno ,,malu vojnu operaciju,, su trebali misliti PARTIZANI koji su jel da ,,suvereno,, drzali Papuk, Kozaru, i SVE oko Jasenovca!
Preporuke:
5
5
60 sreda, 10 maj 2017 02:10
nemo
ali se napio petrom velikim,ruskim napoleonom ili ekatarinom nimfom;zasto Putin veliki ne oslobodi barem Donbas,batali siriju,estoniju,litvu,prirednostrovlje ili kako vec

ne moze ni Luku SENKA da kontrolise-umesto sto pretis po sajtovima,zasto i ti ne pomognes svojoj i nasoj braci,ne mora u Ukrajini,nego na severu nase kolevke od pokrajine

a krajinu je sloba izdao,ne samo da je izdao nego je deleci sa Franjom Yugo-tamnicu u kojoj u ljudi ziveli kao ljudi,nikada i nije racunao na srbe u hrvatskoj (uvredljivo je govorio o njima posle oluje-da su vise izginuli u bezaniji,nego sto bi je branili)

meni je zao svakog naroda,naravno i srpskog,i zato bih voleo i molio Boga da ne slusaju dodika i vucica (i IPKOVE I ALIJE)i ne ponove iste greske-opet ce ih oni,koji su kukavice i velicaju zlocince,njih nazivati tim imenima,i kada izgube sve sto se izgubiti moze i materijalno i ljudski nazivati zacevima i pretiti im po netu,udarajuci minuse,ismevati njihov jezik,pravopis......
Preporuke:
3
4
61 sreda, 10 maj 2017 04:58
Zoran
Tako govori I tako se ponasa pravi drzavnik. Na nasu nesrecu, u nasoj drzavi najvise drzavne pozicije zauzimaju izdajice, klovnovi I asocijalni polusvet. A ti Slavko, I takvi kao ti, kojih je puna Srbija, bolje da ste ostali tamo, odakle ste I dosli. Vasim dolaskom, Srbija je izgubila I na kulturi I na duhovnosti.
Preporuke:
5
4
62 sreda, 10 maj 2017 05:57
jalovost antikomunističkog performansa
Na ovom sajtu postoji jedna antinomija. S jedne strane postoji organizovani blok komentara koji uporno ništi svako pominjanje crvene dimenzije, na drugoj oni bi koji uporno i tvrdoglavo prianjaju na kapitalizam, tobož uz srpsku naciju, pravoslavlje, evroazijstvo, itd. Na si8lu bi da razdvoje prirodnu sraslost, proletarizovani i antiimperijalistički deo sveta od njegove mračne strane, fašizma, nacionalizma i njihove prirodne podloge, kapitalizma i imperijalizma. E, tako više neće moći ili neka odu pravo do Moskve za Dan pobede pa pokušaju da sakriju, uprljaju ili pocepaju Crvenu proletersku i boljševičku Zastavu pobede. Neka pokažu hrabrost tamo gde je mesto a koju tako demonstrativno pokazuju ovde na sajtu sa par lajkova za koje misle da predstavljaju nekakvu snagu. Snagu iluzije i besmisla, naopake računice koja ih samoobmanom kuraži do budalaština koje koje sve više nalikuju noćnim ideološkim polucijama.....
Preporuke:
5
3
63 sreda, 10 maj 2017 07:55
višestruka ličnost
Blago onom ko rano poludi,
ceo život mu prođe u veselju.
Preporuke:
5
1
64 sreda, 10 maj 2017 08:00
Sin učesnika NOR iz Šabca@Ali ipak :)
Iznosiš najgnusnije laži o oslobodilačkoj vojsci i operacijama oko Šabca, shit džihadističko smeće.Svi mi znamo da su jugoslovenski komunisti zloupotrebili srpske žrtve, celi svet odaje priznanje antifašističkom srpskom narodu osim ustaško-džihadističkih sinova i naroda.Živela Srbija , živela Rusija ,živeo predsednik Putin.
Preporuke:
6
2
65 sreda, 10 maj 2017 08:28
kod kuće je najlepše@zarobljena princeza
Kada toliko mrziš Srbe i kada se osećaš zarobljenom u Srbiji pod šljivom, vrati se u svoju otadžbinu ili u domovinu ili idi negde gde će ti biti bolje nego ovde i gde će te oberučke dočekati kao rod rođeni i razumeti sve tvoje frustracije. Mi Srbi imamo samo jednu otadžbinu, kolika god bila i kakva god bila nama je jedina, rezervnu kao ti nemamo.
Svi su Srbi stali pod jedni šljivu zahvaljujući preučenim lažovima i hohštaplerima, koji su zemlju razvlačili malo levo pa desno iz vlastitih interesa, ne mareći za interese naroda u datom vremenu, vazda širili rakol u slabo obrazovanom srpskom narodu po principu zavadi pa vladaj. Smetalo im je sve od hrišćanske vere nekad do pisma i političkog opredeljenja danas. Meni tvoje pismo ne smeta, služim se njime, ni tvoje ateističko opredeljenje, ni tvoje poreklo, sve dok mi ne diraš mrtve pretke, korene i familiju.
Ne klepeći nanulama "zarobljena princezo" do mog.
Ali ipak "ofic" neko to od gore vidi sve.
Muka mi je i od tebe i od njih.
Preporuke:
3
5
66 sreda, 10 maj 2017 08:42
tužan@nemo
Ne vredi gluvom govoriti, ni ćoravom namigivati.
Što bi rekao Đorđe Vukadinović nije problem toliko u onima što su neprosvećeni i nepismeni, jer oni ne znaju i ne vide, već u ovima što su pokvareni i svesni da nas vode u propast i uporno i bez stida to čine.
Vide oni dalje od prsta, ali ih zabole.
Preporuke:
5
2
67 sreda, 10 maj 2017 10:46
Strahinja@ nemo
Pitaš zašto drug crni iz NOR-a ne pomogne našoj braći u severnoj pokrajini. Evo da ti odgovorim.

Zato što on njih ne smatra za braću, već za budaletine,gluperde i kukavice. Njemu su braća samo komunisti, a Rusija je njemu mati mila jer je kolevka komunizma i otuda tolika golema ljubav prema Rusiji. Rusija za njega znači otpor neoliberalnoj ideologiji, jer je on u svojoj mašti to tako zamislio i povuko jasne granice.

Mi smo za njega samo Krajišnici, Bosančerosi ili ovi u Šumadiji gibančari, opančari glupi i nesposobni nikogovići, moneta za potkusurivanje njega i sličnih tobož velikorusa protiv ostatka sveta u kome su svi prljavi i zli kao u holivudskom filmu u kome na kraju ipak pobedi glavni junak kao u onom Dnevniku RTS iz devedesetih pred bombardovanje u kome u uvodnoj špici zec vija njemačkog ovčara.

Drug Crni ni sebe ne voli, nikome ne pripada sem svojoj ideologiji, pa kako bi druge narode mogao voleti i bilo kome lično misliti dobro?!
Preporuke:
3
4
68 sreda, 10 maj 2017 11:03
Dragan R
9. Maja 1945. je kapitulaciju potpisala Nemačka a ne neki bezimeni fašisti. Milione Rusa, Poljaka, Jevreja, Srba i drugih su pobili Nemci i njihovi saveznici i sluge a ne neki virtuelni fašisti. Sramno je, uvredljivo za žrtve i opasno za buduća pokolenja nazivati 9.Maj danom pobede nad fašizmom. Svako ko to radi, svesno ili nesvesno oslobađa Nemačku i njene saveznike i sluge odgovornosti za stravične zločine koje su počinili i otvara put nekim novim ,,Nemcima,, (a možda i starim) da to isto u budućnosti ponove. Ništa manje sramno i uvredljivo za žrtve, a uz to i neviđeno licemerno je i uzimanje (i slavljenje) 9. Maja za tzv dan Evrope, tačnije dan Evropske Unije, koja ovakva kakva je danas ničemu drugom ne služi sem ostavrenju nemačkih planova i ciljeva koje ona nije mogla da ostvari oružjem u ratu.
Preporuke:
3
2
69 sreda, 10 maj 2017 12:31
precanin
HVALA RUSIMA! Crvena armija je samo prolazna replika Belogardejaca koji i jesu stub otpora kao i vojska Kraljevine Jugoslavije,a potom Cetnicki pokret...mnogi su zatrovani partizanstinom i bezboznim komunizmom,jer pod tim velom se moglo sve,ali bukvalno sve bez grize savesti...SA VEROM U BOGA ZA KRST CASNI I SLOBODU ZLATNU! Kako radili tako nam i Bog pomogao...
Preporuke:
5
7
70 sreda, 10 maj 2017 17:01
Zoran
Dragan R.
Hvala Bogu da neko kaže istinu. Svaka čast. Da li je pobijenim Srbiima od strane demokrata Engleza lakše nego pobijenim Srbima od strane fašista Nemaca. Ubijali su nas Englezi i Nemci a ne demokrate i Fašisti.
Preporuke:
4
2
71 sreda, 10 maj 2017 19:43
negi
@ Strahinja...Dok se Srbi i Srbija ne otarase komunista i komunizma nema nam napred.To se ošorilo,sakrilo iza nekakvog srpskog "patriotizma" i borbe protiv fašizma i ako je svakoj budali jasno da su za vreme rata izvodili svoju revoluciju kako bi se dokopali vlasti.Više su komunisti pobili Srba u Srbiji posle "oslobođenja" nego Nemci za četiri godine rata.Komunisti još smatraju da je Srbija njihova okupirana teritorija koju im je Broz ostavio u nasledstvo.Sad su se setili srpskog naroda kada su ih se svi odrekli,seme im se zatrlo.
Preporuke:
2
4
72 sreda, 10 maj 2017 20:15
Ali ipak :)))
Lazljivci iz Sapca, zna se dobro kako (bez borbe) su Nemci otisli iz grada u sklopu opsteg povlacenja a i tada put prema Sapcu je podrzavao 223. motostreljacki Puk Crvene Armije. A kao sto sam pisao ranije u grad je stigao bez ikakvih skoro gubitaka veliki deo nemacke grupacije koja se borila pod Avalom.

O LAZIMA vasim polako.... Potkacio sam vas oko izmisljenih ,,oslobadjanja,, (a posle bezanije i ulaska Nemaca ponovo i ostajanje dugo, i to s jeseni 1944 kad su bili kao ,,gotovi,, a Rusi vec usli u Beograd haha) i za Valjevo i za mnoga mesta zapadnije.

TEK POCINJE otkrivanje vase LAZNE borbe i zlocina, tek pocinje. Kada zavrsi, bezacete iz Srbije brze nego ,,slavna,, Italijanska vojska :)))

Jer ovog puta nece biti 5. oktobra i promalazenja novog GAZDE, nego odgovaranje i za zlocine Dedova i oceva (jer sada sluzite Zapadnom Okupatoru). Isto onako kao sto ste pre 22. juna 1941 IGRALI FUDBAL SA NEMCIMA JER JE KOMINTERNA NAREDILA ,,SAVEZNISTVO,, !

Bagro Bagrosana !
Preporuke:
2
3
73 četvrtak, 11 maj 2017 07:46
Čelava bikčina...
Osnovni cilj nekih tzv. komentatora u osnovi propagatora u antispskoj histeriji jeste , devalviranje karaktera antifašističkog pokreta kod srpskog naroda.Naravno niko dobronameran ne bi potencirao ideološku stranu te borbe, zašto pojedinci ipak pljuju po žrtvama srpskog naroda iz 2. Svetskog rata, logičan odgovor , poznat svetskoj javnosti, naše " komšije" su " oprale" svoju kolaboraciju sa firerom preko floskule o bratstvu-jedistvu koju su srpski komunisti , karijeristi ,prihvatili u Titovoj SFRJ.Nema besmrtnog puka u Zagrebu ili Sarajevu, ne može ga ni biti, antifašistički odgovor iz tih sredina počinje 1944. g., kada se pobednik nazirao, ustaše i džihadisti su transformisani u " drugove", plod takve zločinačke transformacije je raspad SFRJ.Bez obzira što maliciozni mrzitenji , skribomaani pišu na ovom portalu,objektivna svetska javnost, zna ko su antifašisti iz SFRJ.
Preporuke:
3
1
74 četvrtak, 11 maj 2017 09:10
Zoran
Prepiska izmedju vas nema smisla. Da su 1945 kao pobednici izasli Cetnici pobili bi isti broj Srba (po nalogu Cercila) kao i komunisti (po nalogu Staljina). U parlamentu i vladi bi sedeli isti ljudi. Zar vam ponasanje danasnjih politicara to jesno ne dokazuje.
Preporuke:
3
2
75 četvrtak, 11 maj 2017 11:30
Ne klepeči nanulama@Negi
i borbe protiv fašizma i ako je svakoj budali jasno da su za vreme rata izvodili svoju revoluciju kako bi se dokopali vlasti
------------------------
Tebi nije poznato da se rat protiv srpskog naroda vodio na teritoriji ustaške NDH i ustaško-džihadističke BiH,kao i Srbije, jesi li ti čuo nekada za dr Mladena sa Kozare , pokolje ustaško-džihadističkih bandi od kojih su se zgražavali čak i Nemci.To što je npr. dr Mladen bio komunista, kod srpskog naroda ne menja stav o njemu, taj čovek je bio organizator ustanka , on se kao intelektualac stavio na čelo borbe protiv naših " bratskih" suseda koji nisu štedeli ni decu ni žene.Iz tvojih komentara ne samo ja ,nego i ostali čitaoci NSPM mogu izvesti jedan zaključak, ti si totalno ograničen, pametniji si zaista kad ćutiš.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner